Sastojci

Prepare Time









Ukusni, mirisni  keksi sadrže antioksidanse, vlakna i dobre masti iz brusnica, ovsenih pahuljica, lanenog semena i oraha. Za pripremu je potrebno oko 20 minuta (ako računate i vreme dok testo ,,miruje'' u frižideru i vreme pečenja, onda oko sat i po.


• sastav:

85 gr putera ili gija, 71 gr smeđeg šećera, 1 vanilin šećer, 1/2 kašičice cimeta, 1/4 kašičice sode bikarbone, 1/4 kašičice soli, 28 gr vode, 2 veća jaja, 156 gr bezglutenskog brašna ili pirinčanog brašna, 67 gr pahuljica (ovsenih ili nekih drugih pahuljica koje ne sadrže gluten),  21 gr mlevenog lana, 43 gr lanenog semena, 85 gr brusnica ili suvog grožđa, 85 gr naseckanih oraha.
 

• način pripreme:

U velikoj posudi mikserom ulupajte dok ne postane sasvim vazdušasto: puter, šećer, vanilin šećer, cimet, sodu bikarbonu, so, jaja i dodajte vodu lagano.

U smesu dodajte i brašno, pahuljice, laneno seme i mleveni lan, sušeno voće i orahe.

Smesu stavite u frižider, na oko sat vremena, jer lan i pahuljice treba da smekšaju.

Uključite rernu da se zgreje na 180 stepeni.

Kašikom za sladoled ili običnom kašikom zahvatajte testo i ređajte na pleh prekriven papirom za pečenje. Blago pritisnite svaki keksi, da se poravna do debljine od oko 1.5 centimetara, a širine oko 5 cm.

Pecite kekse oko 10 do 12 minuta, dok ne postanu zlatno žuti.

Izvadite iz rerne, ostavite petnaestak minuta da odstoje: da se dopeku i stvrdnu.

Od ove količine sastojaka trebalo bi da dobijete oko 24 keksa.

*Nastojimo da budemo što precizniji u opisu svih proizvoda, ali ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka. Informacije o proizvodima nisu namenjene dijagnozi i lečenju. Za ozbiljnije poremećaje zdravlja i nelagode javite se svom lekaru, terapeutu, homeopati.