Sastojci

Prepare Time

•sastav:
Integralno brašno (ražano, ovseno, kukuruzno, heljdino, pšenično), brašno od prosa, pola čaše maslina, voda, ulje od kukuruznih klica,

•način pripreme:
Ako želimo da se hranimo zdravo, neophodno je da u potpunosti izbacimo peciva sa kvascem i to naročito ona od belog brašna, a i da smanjimo unos proizvoda od integralnog pšeničnog brašna na minimum. Makrobiotički, beskvasni pšenični hleb možemo da jedemo 2 puta nedeljno, ali ne treba zaboraviti da osnovu naše ishrane treba da čine CELA ZRNA žitarica koje kuvamo! Ako volite hrskava peciva, trudite se da ih pripremate sa manje pšeničnog brašna, koje možete da zamenite nekim drugim (ražano, ovseno, kukuruzno, heljdino). Ova pogača je jedan primer, kako da „na brzaka“ napravite hrskavu tanku pogaču, koja ima vrlo malo pšeničnog brašna u sebi.

Pomešajte 1 šolju pšeničnog integralnog brašna i 1 šolju kukuruznog brašna (belo ili žuto, svejedno). Dodajte zatim 1 šolju brašna od prosa. Brašno od prosa možete sami da sameljete: sipajte proso u čist električni mlin za kafu, koji koristite samo za mlevenje zrnevlja, i sameljite ga.

Mešavini brašna dodajte pola šake seckanih maslina. Dodajte onoliko mlake vode koliko je potrebno da se dobije masa retka skoro kao neki gusti jogurt. Bez brige, masa treba da bude prilično retka, jer će samleveno proso upiti svu vodu tokom pečenja.
Dobro nauljite pleh uljem od kukuruznih klica, pa sipajte testo, da bude debelo oko 1 cm. Stavite u već dobro zagrejanu rernu da se peče na 180 stepeni, dok ne postane hrskavo.

*Nastojimo da budemo što precizniji u opisu svih proizvoda, ali ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka. Informacije o proizvodima nisu namenjene dijagnozi i lečenju. Za ozbiljnije poremećaje zdravlja i nelagode javite se svom lekaru, terapeutu, homeopati.