Gde mogu da vidim koje proizvode nudi Bio špajz?

U meniju

Kako da pronađem proizvod koji mi treba?

Do proizvoda koji tražite možete doći na tri načina:

  1. pregledom kategorija iz menija "Sve kategorije"
  2. pregledom po proizvođaču iz menija "Brendovi"
  3. pretragom

Pregled kategorija podrazumeva listanje kategorija iz menija "Sve kategorije" sa leve strane. Na primer, ako želite da kupite neki proizvod iz grupe namirnica bez glutena iz menija "Sve kategorije" ćete kliknuti na link "Posebna ishrana", a zatim na link "Namirnice bez glutena".

Ukoliko želite da vidite sve proizvode određene marke u meniju "Brendovi" kliknite odgovarajući link.

Pretraga podrazumeva pronalaženja proizvoda na osnovu karakteristične ključne reči - najčešće naziv, namena ili robna marka. Upišite ključne reči u predviđeno polje za pretragu i kliknite dugme za pretragu. Dobićete listu proizvoda koji odgovaraju zadatim ključnim rečima. Na primer, ukoliko tražite neki proizvod koji pomaže u lečenju bubrega ukucaćete deo reči ,,bubreg'' ili ,,urogenital'' ili ,,izlučivanje tečnosti''...

Šta je korpa?

Korpa predstavlja Internet servis za kupovinu, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa 'pravom korpom' u prodavnici. Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite. Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme 'Dodaj u korpu'. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćeni dok pregledate sajt. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na link 'korpa' koje se nalazi u zaglavlju sajta, ili na link 'pregled korpe' koji se nalazi sa desne strane u kućici 'Vaša korpa'.

Kako da kupim nešto iz Internet prodavnice Bio špajz?

  1. Registrujte se
  2. Izaberite proizvode koje želite da kupite
  3. Popunite i pošaljite narudžbenicu

 

Da biste mogli da naručujete proizvode morate biti registrovani korisnik. Registracija podrazumeva ispravno popunjavanje odgovarajućeg formulara. Klik ovde da se registrujete

Izaberite proizvode koje želite da kupite, tako što ćete ih ubaciti u korpu. Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme 'Dodaj u korpu' pored željenog proizvoda. (vidi Šta je korpa)

Kada završite sa izborom proizvoda, otvorite stranu za pregled korpe i kliknite dugme "Poručivanje". Popunite formular za naručivanje i kliknite dugme 'Dalje'. Nakon toga još jednom proverite svoju narudžbu i podatke koje ste poslali i potvrdite narudžbu.

Za koje vreme ću dobiti naručene proizvode?

Nakon potvrde porudžbine , roba će biti isporučena u roku od 48h (izuzev robe koja se šalje petkom, ona će biti isporučena u ponedeljak )

Kako plaćam?

Pouzećem ( vrednost robe + troškovi dostave )

Kako da proverim da li mi je narudžba poslata?

Ulogujte se na svoj nalog i kliknite link 'Status narudžbe'.

Šta je registracija?

Registracijom kreirate svoj nalog za kupovinu u Bio špajz Internet prodavnici. Registracija podrazumeva popunjevanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje narudžbe. Tom prilikom birate i lozinku koju žete koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost podataka je zagarantovana.

Šta da radim ako zaboravim lozinku?

U formular za slanje lozinke upišite email koji koristite za pristup ovom sajtu i na njega ćemo Vam poslati lozinku. Klik ovde za formular za slanje lozinke.

Kako da promenim lozinku?

Ulogujte se na svoj nalog i kliknite link 'Promena lozinke'. U formular koji Vam se pojavi potrebno je da upišite novu lozinku i potvrdite je tako što ćete je ponovo upisati u predviđeno polje ispod. Zatim kliknite dugme 'Sačuvaj' kako biste trajno sačuvali izmenu.


PROIZVOD JE DODAT U KORPU
Image of product added to cart